Sunday, April 18, 2010

Some concepts for Garshasp Video Game


3 comments:

Unknown said...

I realy like this.

Unknown said...

http://www.arashahmadiart.blogspot.com/
این آدرس وبلاگ منه من آرشم 15 سالمه خیلی وقت نیست دارم کار طراحی کارکتر انجام میدم.در کل خوشحال میشم کارامو ببینین

Unknown said...

با عرض سلام
ميثم قهرماني نژاد فارغ التحصيل رشته گرافيك از علاق مندان به تصوير
سازي و گرافيك كامپيوتري
قصد دارم كه به طور جدي در اين زمينه فعاليت كنم
اما به دليل مشكلات شخصي و روحي امكان پيگيري اين امر برام مقدور نبوده
مدتي كه شروع به تمرين و تهيه نمونه كار كردم اما هنوز نمي دونم چه طور بايدار اين طريق وارد
اجتماع بشم
من شما رو از زماني كه در زمينه كاريكاتور و كميك استريپ هاي كوتاه كار مي كرديد از طريق مجلاتي همچون كيهان كاريكاتور مي شناسم خوشحال مي شم اگه به كار هام رو يك محكي بزنين
من آدم ركي هستم از اين رو انتظار دارم كه اگه ضعفي در كار هست بيرحمانه از آن انتقاد كنيد
در آخر باعث افتخار منه كه به نمنه
كار هام در پرو فايلم نگاهي بندازين

www.google.com/profile/meysam.ghn
اين هم آدرس ايميل من
meysam.ghn@gmail.com

با آرزوي موفقيت براي تمامي هنرمندان خلاق جامعه ايراني